1. Zgłoszenie uczestnictwa w Akademii odbywa się z wykorzystaniem formularza zgłoszeniowego.
Formularz zgłoszeniowy – pobierz.

Za dostarczenie formularzy rekrutacyjnych odpowiada Dyrekcja szkoły. Formularze zgłoszeniowe należy przesłać na adres mailowy: ewa.szubert@usz.edu.pl do 28lutego 2019 r.
Każda szkoła może zgłosić nie więcej niż 10 kandydatów. Komisja Rekrutacyjna może zwiększyć limit zgłaszanych kandydatów.

2. Zgłoszenia uczestnictwa w projekcie oceniane są według następujących kryteriów merytorycznych:

1) podstawowe:

a) wyniki w nauce – punkty przyznawane są według uzyskanej średniej ocen na świadectwie z ubiegłego roku szkolnego* (ostateczna weryfikacja nastąpi na podstawie kopii świadectwa poświadczonego za zgodność z oryginałem przez uprawnionego pracownika szkoły):
-> od 5,01 – 50 pkt,
-> od 4,8 do 5,00 – 45 pkt,
-> od 4,6 do 4,79 – 42 pkt,
-> od 4,4 do 4,59 – 39 pkt,
-> od 4,2 do 4, 39 – 37 pkt,
-> od 4,00 do 4,19 – 34 pkt,
-> od 3,8 do 3,99 – 31 pkt,
-> od 3,6 do 3,79 – 28 pkt,
-> od 3,4 do 3,59 – 25 pkt,
-> od 3,2 do 3,39 – 22 pkt,
-> od 3,0 do 3,19 – 19 pkt,
-> od 2,8 do 2,99 – 16 pkt,
-> od 2,6 do 2,79 – 13 pkt,
-> od 2,4 do 2,59 – 10 pkt;

b) ocena z zachowania – punkty przyznawane są według uzyskanej oceny na świadectwie z ubiegłego roku szkolnego* (ostateczna weryfikacja nastąpi na podstawie kopii świadectwa poświadczonego za zgodność z oryginałem przez uprawnionego pracownika szkoły):
-> wzorowe – 20 pkt,
-> bardzo dobre – 15 pkt,
-> dobre – 10 pkt,
-> poprawne – 5 pkt,
-> nieodpowiednie – 3 pkt,
-> naganne – 0 pkt;

*w odniesieniu do uczniów klas pierwszych kryterium określone ust. 10, będą weryfikowane na podstawie ocen z pierwszego semestru na podstawie średniej ocen i oceny z zachowania, potwierdzonych przez Dyrektora Szkoły.

c) opinia wychowawcy rekomendująca udział w projekcie zawarta w formularzu zgłoszeniowym – Komisja Rekrutacyjna przy przyznawaniu punktów będzie uwzględniała wykazane przez wychowawcę zaangażowanie ucznia w naukę, uzyskane wyróżnienia, nagrody, uczestnictwo w dodatkowych zajęciach, itp. Komisja może przyznać maksymalnie 30 punktów.

2) dodatkowe:
a) udokumentowana niepełnosprawność (ostateczna weryfikacja nastąpi na podstawie kopii orzeczenia o stopniu niepełnosprawności) – 15 pkt;
b) brak uczestnictwa w zakresie objętym projektem (weryfikacja nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego w formularzu zgłoszeniowym) – 10 pkt.

3. W procesie rekrutacji kandydat może maksymalnie uzyskać 125 punktów (100 punktów za kryteria merytoryczne oraz 25 punktów za kryteria dodatkowe). Przyjęcie kandydata do projektu odbywa się od 60 punktów. W przypadku uzyskania przez kandydatów jednakowej liczby punktów o zakwalifikowaniu się do udziału w projekcie decydować będzie kolejność zgłoszeń.

4. Na podstawie przesłanych przez kandydatów formularzy zgłoszeniowych Komisja Rekrutacyjna sporządza listę osób zakwalifikowanych do Akademii (lista podstawowa) oraz listę rezerwową, przekazując informacje do kandydatów drogą mailową lub telefoniczną.

5. Warunkiem uczestnictwa w Akademii jest dostarczenie najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o wynikach rekrutacji, na właściwy adres Biura Rekrutacji kompletu wymaganych dokumentów:
1) kopii legitymacji szkolnej/dowodu osobistego/innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata;
2) kopii świadectwa szkolnego;
3) kopii orzeczenia o niepełnosprawności – w przypadku kandydata z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
4) deklaracji uczestnictwa – pobierz;
5) oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych – pobierz;
6) formularza danych wymaganych przez system SL2014 – pobierz;
7) oświadczenia o wyrażeniu zgody na rozpowszechnianie wizerunku uczestnika projektu, w przypadku wyrażenia zgody – pobierz;

6. W przypadku niedostarczenia w wyznaczonym przez Organizatora terminie kompletu dokumentów wskazanych w ust. 14 kandydat jest usuwany z listy uczestników, zaś na jego miejsce zapraszana jest do uczestnictwa osoba z listy rezerwowej według największej liczby punktów.

Regulamin rekrutacji – pobierz.

Komplet dokumentów należy dostarczyć albo przesłać pocztą tradycyjną na adres:

Biuro Projektu Akademii Młodego Prawnika (pok. 311)

Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego
ul. Narutowicza 17a
70-240 Szczecin


 

Kontakt:

Adriana Tomczyk – Kierownik Zespołu Zarządzającego Projektem

e-mail: adriana.tomczyk@usz.edu.pl

 

Ewa Szubert – Członek Zespołu Zarządzającego Projektem

e-mail: ewa.szubert@usz.edu.pl

tel. (91) 444-28-83

www.dreamsart.pl

Udział w Akademii jest bezpłatny.